tiistai 16. helmikuuta 2016

Pianon soitto


Alotin harrastamaan pianon soittoa varmaan joskus tokalla luokalla tai jtn sinnepäin. Olin pienestä asti ihaillut kun äiti soitti pianoa ja halusin siis itsekkin oppia. Laitettiin äitin kanssa tarrat koskettimiin jota mukaa harjottelin soittamaan. Kaks kertaa oon käyny pianotunneilla, mutta lopetin kesken ärsyttävän opettajan takia enkä oikeestaan oppinu siellä mitään uutta. Nyt oon soittanu pianoa vajaat kymmenen vuotta.

Tykkään myös kissoista :3

Pianon soitto on mulle tosi tärkeetä, ja varmaan ainoo asia mitä
 osaan paremmin ku mun sisko. Musiikki on muutenki lähellä sydäntä nii se on vaan tosi kivaa jos pystyy ite "tehdä" musiikkia. Soittamisen avulla pystyn parhaiten kanavoimaan tunteita, ja purkamaan pahaa oloa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti